A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Кілійська громада
Одеська область, Ізмаїльський район

Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту

Дата: 22.07.2021 15:18
Кількість переглядів: 516

Дата ___ ____ 2021

 

        Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань оприлюднюється проєкт рішення «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області», аналіз регуляторного впливу.

        Проєкт розроблений відділом з питань житлово-комунального господарства, сільського господарства та розвитку інфраструктури виконавчого комітету Кілійської міської ради з метою удосконалення нормативно-правового регулювання відносин у сфері благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області.

     Повний текст проєкту рішення з аналізом  його регуляторного впливу оприлюднено на офіційному сайті Кілійської міської ради (розділ «Проєкти рішень міської ради», «Регуляторні акти»).

        Зауваження та пропозиції приймаються у письмовому вигляді від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань в місячний термін з дня опублікування даного повідомлення за адресою: Одеська область, м. Кілія, вул. Миру, 44,  каб. №13,  тел. 4-20-54.

ПРОЄКТ

ПРОЕКТ

 

УКРАЇНА

КІЛІЙСЬКА МІСЬКА РАДА

 

Р І Ш Е Н Н Я

__ _______ 2021 року                           м. Кілія                             № ___-__- ____

 

Про затвердження Правил благоустрою

території населених пунктів

Кілійської міської територіальної громади

Ізмаїльського району Одеської області

 

        Керуючись пунктом 44 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до пункту 2 статті 10, статті 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Типових правил благоустрою території населеного пункту, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 року № 310, з метою удосконалення нормативно-правового регулювання відносин у сфері благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади, належного утримання та раціонального використання її території, забезпечення чистоти та порядку, враховуючи висновки та рекомендації постійних комісій Кілійської міської ради з питань соціально-економічної та регуляторної політики, Регламенту міської ради та депутатської діяльності від __.__.2021 року №__.__.__, з питань комунальної власності, розвитку інфраструктури, цивільного захисту населення та оборонної і мобілізаційної роботи від __.__.2021 року №__.__.__, міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Правила благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області (додаються).

     2. Визнати таким, що втратило чинність рішення Кілійської міської ради від 11.02.2011 року №78-VI-6 «Про затвердження Правил благоустрою міста Кілія».

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Кілійської міської ради з питань соціально-економічної та регуляторної політики, Регламенту міської ради та депутатської діяльності.

                                                                                  Рішення підготовлено

                                                                          відділом з питань житлово-комунального господарства,

                                                                          сільського господарства та розвитку інфраструктури

                                                                          виконавчого комітету Кілійської міської ради

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проєкту рішення Кілійської міської ради

«Про затвердження Правил благоустрою території

населених пунктів Кілійської міської територіальної громади

Ізмаїльського району Одеської області»

 

        Аналіз регуляторного впливу до проєкту регуляторного акту розроблений відповідно до вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015      № 1151, постанови КМУ від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 року № 310 «Про затвердження Типових правил благоустрою території населеного пункту» містить обґрунтування необхідності регулювання господарських відносин у сфері благоустрою на території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади i визначає правові та організаційні заходи реалізації регуляторного актупроєкту рішення Кілійської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області».

Назва  регуляторного акту:                                                                                                                                   

Проєкт рішення Кілійської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області»

Регуляторний орган:

Кілійська міська рада

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до повноважень сільських, селищних, міських рад належить затвердження Правил благоустрою населених пунктів.

Розробник проєкту регуляторного акту:

Відділ з питань житлово-комунального господарства, сільського господарства та розвитку інфраструктури виконавчого комітету Кілійської міської ради

Контактний телефон:

(04843) 4- 24-01, (04843) 4-20-54

І. Визначення проблеми

Організація благоустрою населеного пунктуодин з основних показників роботи органу місцевого самоврядування. Стан вулично-дорожньої мережі, освітлення, озеленення та чистота території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської областіоцінка роботи місцевої влади. Це показник рівня участі Кілійської міської ради у вирішенні проблем та перспектив розвитку сфери благоустрою та комунального обслуговування території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області.

 

Підтвердження важливості проблеми:

Проблема благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області, поліпшення їх санітарного стану є актуальною. Актуальність проблеми полягає в тому, що неможливо вирішити питання стосовно усних та письмових скарг від фізичних осіб та депутатів міської ради щодо створення стихійних сміттєзвалищ на територіях загального користування (парки, провулки, прибудинкові території та інші об’єкти). Велика кількість порушень з боку громадян, підприємств та cyб’єктів господарювання у сфері благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області. Мають місце окремі факти самовільного видалення зелених насаджень. Мають місце факти відмови від укладання договорів щодо поводження з побутовими відходами з комунальним підприємством, яке надає вказані послуги.

Kомунальними підприємствами на території громади надаються послуги поводження з побутовими відходами; забезпечується функціонування мереж зовнішнього освітлення, виконуються важливі функції з озеленення i благоустрою території громади; утримання вулиць, доріг i тротуарів громади.

Працівниками комунальних підприємств, які здійснюють збирання та вивезення побутових відходів на території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області, були встановлені факти самовільного вивезення та звалювання відходів у не відведених для цього місцях, проте, притягнути винних осіб до адміністративної відповідальності не має можливості, оскільки діючі Правила благоустрою не узгоджуються з вимогами чинного законодавства України.

 

 

Показники масштабу проблеми:

Назва показника

Одиниця

виміру

Значення

Джерело даних

Малий відсоток заключних договорів на вивезення ТПВ

 

шт.

 

660

 

Інформація КП «Світло»

Наявність стихійних сміттєзвалищ

шт.

18

Огляд території спеціалістами

відділу з питань ЖКГ виконавчого комітету Кілійської міської ради

Захаращення території міста та сіл відходами та сміттям

 

тис. м2

 

9

Огляд території спеціалістами

відділу з питань ЖКГ виконавчого комітету Кілійської міської ради

Кількість сухих та аварійних дерев

 

од.

 

150

Огляд території спеціалістами

відділу з питань ЖКГ виконавчого комітету Кілійської міської ради

Кількість скарг від жителів громади щодо порушень у сфері благоустрою території населених пунктів громади

 

 

шт.

 

 

50

Відділ організаційної роботи та інформаційних технологій апарату виконавчого комітету Кілійської міської ради

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою

діючих регуляторних актів:

 

        На сьогодні на території громади діють «Правила благоустрою міста Кілія», затверджені рішенням Кілійської міської ради від 11.02.2011 року      № 78-VI-6 та кожного населеного пункту окремо, які були затверджені сільськими радами.

        Діючі Правила є застарілими, не відповідають вимогам чинного законодавства України, а тому не можуть об’єктивно, при допомозі сьогоднішніх важелів впливу регулювати відносини, які виникають у cфepі благоустрою та забезпечувати охорону прав i законних інтересів жителів громади, фізичних та юридичних осіб. Крім того, рішенням Кілійської міської ради від 12 лютого 2018 року № 663-VII-32 «Про добровільне об’єднання територіальних громад» добровільно приєднано села Шевченкове, Помазани Шевченківської сільської ради та село Ліски Лісківської сільської ради в Кілійську міську об’єднану територіальну громаду Одеської області з адміністративним центром в місті Кілія. На підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 720-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Одеської області» до складу громади долучено Новоселівську, Дмитрівську, Трудівську, Червоноярську, Фурманівську і Василівську сільські ради.

         Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 № 310 «Про затвердження Типових правил благоустрою території населеного пункту» органам місцевого самоврядування у своїй діяльності рекомендовано керуватись Типовими правилами відповідно до статті 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

        Таким чином, виникає необхідність приведення діючих «Правил благоустрою міста Кілія», затверджених рішенням Кілійської міської ради від 11.02.2011 р. № 78-VI-6 до Типових правил.

        За допомогою введення в дію регуляторного акту – проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області» пропонується розв’язати наступні проблеми:

- відсутність чітко встановлених норм i правил поведінки юридичних та фізичних осіб при виконанні робіт у сфері благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області, зокрема в селах Шевченкове, Помазани, Ліски, Василівка, Дмитрівка, Новоселівка, Трудове, Червоний Яр, Фурманівка;

  • відсутність у юридичних та фізичних осіб договорів на вивезення  твердих побутових відходів, складування відходів у непризначених місцях;
  • неналежне утримання обєктів та елементів благоустрою;
  • самовільне знищення дерев, кущів та інших зелених насаджень;
  • наявність стихійних сміттєзвалищ з будівельними матеріалами на прибудинкових територіях, територіях житлової i громадської забудови;
  • невиконання правил використання об’єктiв благоустрою власниками (належними користувачами) транспортних засобів.

        Визначені проблеми справляють негативний вплив перш за все, на жителів та гостей міста, сіл Шевченкове, Помазани, Ліски, Василівка, Дмитрівка, Новоселівка, Трудове, Червоний Яр, Фурманівка, яким не забезпечується повною мірою сприятливе для життєдіяльності середовище, належний санітарний стан території міста та сіл. Негативний вплив зазначених проблем мають також суб’єкти господарювання, у тому числі малого підприємництва, яким ускладнюється ефективне здійснення господарської діяльності.

        За своїми ознаками цей проєкт рішення міської ради належить до регуляторних актів, оскільки регулює адміністративні та господарські відносини між суб’єктами господарювання, громадянами міста, сіл та міською радою.

 

        Визначення основних груп (підгруп), на які впливає дане питання:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

-

Держава (територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та підприємства, установи, організації, що належать до сфери

їх управління)

 

 

+

 

 

-

Суб’єкти господарювання

+

-

 

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:

        Неможливість розв’язання цієї проблеми за допомогою ринкових механізмів aбo чинних законодавчих та нормативно-правових актів вищих органів державної влади, пов’язана з тим, що існує пряма вказівка закону на необхідність розв’язання подібних проблем саме за допомогою прийняття регуляторних актів.

 

II. Ці державного регулювання

           Метою прийняття даного регуляторного акту є вирішення проблеми, яка описана в попередньому розділі. Даний регуляторний акт спрямований на вирішення проблем и як в цілому, так i iï окремих складових.

        Основними цілями державного регулювання є:

  • встановлення чітких вимог до організації роботи підприємств, установ, організацій, підприємців, мешканців громади при виконанні робіт з благоустрою;
  • збільшення кількості укладених договорів щодо поводження з побутовими відходами з комунальним підприємством, яке надає комунальні послуги на території міста;
  • збереження об’єктів благоустрою, у тому числі зелених насаджень, ïx належне утримання та охорони;
  • збереження i охорона навколишнього природного середовища;
  • відсутність стихійних   сміттєзвалищ на прибудинкових територіях, територіях  житлової i громадської забудови;
  • виконання вимог з відновлення об’єктів благоустрою, після проведення                      земляних та інших ремонтних робіт;
  • виконання  правил використання об’єктів благоустрою власниками (належними користувачами) транспортних засобів;
  • утримання території міста в належному санітарному стані, забезпечення епідеміологічного благополуччя населення;
  • збільшення надходжень до місцевого бюджету у разі притягнення до адміністративної відповідальності.

 

 

 

 III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

          3.1. Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1 -

залишити без змін

чинне рішення Кілійської міської ради від 11.02.2011 р. № 78-VI-6 «Правила благоустрою міста Кілія»

Альтернатива є неприйнятою, оскільки не забезпечує досягнення цілей правового регулювання. У діючих Правилах благоустрою міста Кілія існують положення, які не відповідають нормам чинного законодавства України і повинні бути приведені у відповідності до нормативно-правових актів. У разі збереження чинного механізму регулювання, залишаються неврегульованим питання здійснення благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою сіл Шевченкове, Помазани, Ліски, Василівка, Дмитрівка, Новоселівка, Трудове, Червоний Яр, Фурманівка.   А також недостатньо врегульовані питання впорядкування територій підприємств, установ, організацій та прилеглих до них територій, утримання зелених насаджень, використання об’єктів благоустрою власниками транспортних засобів, обов’язків юридичних та  фізичних осіб щодо благоустрою міста, здійснення контролю та притягнення до адміністративної відповідальності за порушення у сфері благоустрою

Альтернатива 2 -

залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного виконання дій, спрямованих на утримання населеного пункту в належному санітарному стані

Застосування даної альтернативи є неефективною, оскільки залучення до вказаних дій на добровільній основі не є методом, що забезпечує постійне докладання зусиль до збереження благоустрою населеного пункту та такі дії можуть здійснюватися виключно на добровільній основі.

Альтернатива 3 -

прийняття проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області»

Прийняття регуляторного акту дозволить привести у відповідність до норм чинного законодавства України, конкретизувати та систематизувати положення Правил благоустрою міста Кілія, сіл Шевченкове, Помазани, Ліски, Василівка, Дмитрівка, Новоселівка, Трудове, Червоний Яр, Фурманівка щодо: порядку здійснення благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою; впорядкування територій підприємств, установ, організацій та прилеглих до них територій, утримання зелених насаджень, використання об’єктів благоустрою власниками транспортних засобів, обов’язків юридичних та фізичних осіб щодо благоустрою території міста, здійснення контролю та притягнення до адміністративної відповідальності за порушення у сфері благоустрою.

 

 

3.2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 

Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів органів місцевого самоврядування, громадян та суб’єктів господарювання.

3.2.1. Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1 -

залишити без змін чинне

рішення Кілійської міської ради від 11.02.2011 р. № 78-VI-6 «Правила благоустрою міста Кілія»

                  Відсутні

Витрати з місцевого бюджету на утримання та відновлення об’єктів і елементів благоустрою, ліквідацію   стихійних         сміттєзвалищ становитимуть орієнтовно 138 988,00 грн.

Альтернатива      2 -

залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного виконання дій, спрямованих на утримання населеного пункту в належному санітарному стані

Відсутність витрат на здійснення контролю за дотриманням Правил благоустрою та на організацію робіт з благоустрою території міста у разі безумовного виконання дотримання фізичними особами та суб’єктами господарювання Правил

благоустрою території міста

 

Витрати        на проведення роз’яснювальної роботи серед жителів міста та суб’єктів господарювання, що  провадять діяльність на території міста. У разi невиконання заходів благоустрою та недотримання правил благоустрою фізичними особами та суб’єктами господарювання, заходи щодо утримання об’єктів благоустрою здійснюватимуться за рахунок місцевого бюджету

Альтернатива 3 -

прийняття проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області»

- Наявність єдиного систематизованого нормативно - правового акту в новій редакції, який регулює відносини, що виникають у сфері благоустрою території міста;

- чітке визначення правових, економічних, екологічних, соціальних та організаційних засад у сфері благоустрою населеного пункту, спрямованих на створення сприятливих умов для життєдіяльності людини;

- контроль у сфері благоустрою населеного пункту із застосуванням статті 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення

 

Витрати, пов’язані з організацією контролю за дотриманням затверджених Правил благоустрою території населених пунктів міської ТГ. Бюджетні витрати на  адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва складатимуть орієнтовно 3500 грн. на рік, а на п’ять років складатимуть орієнтовно 17500 грн.

 

 

      1. Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

        Альтернатива 1 -

залишити без змін чинне

рішення Кілійської міської ради від 11.02.2011 р. № 78-VI-6 «Правила благоустрою міста Кілія»

Організація заходів з благоустрою території міста, а також відновлення об’єктів благоустрою за рахунок місцевого бюджету

Неможливі витрати на покращення санітарного стану через брак фінансування з місцевого бюджету

       Альтернатива 2 -

залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного виконання дій, спрямованих на утримання населеного пункту в належному санітарному стані

Залучення  в розвиток інфраструктури міста періодичні надходження коштів на часткове покращення об’єктів благоустрою території міста

Витрати на виконання заходів щодо утримання об’єктів благоустрою за власний рахунок

          Альтернатива 3 -

прийняття проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області»

Чітке визначення правових, економічних, екологічних, соціальних та організаційних засад у сфері благоустрою населеного пункту, спрямованих на створення сприятливих умов для життєдіяльності людини.

Покращення благоустрою міських територій, екологічного, санітарного стану та естетичного вигляду міста, підвищення рівня чистоти та порядку в місті, створення більш сприятливого для життєдіяльності та  благополуччя населення середовища

Витрати на виконання обов’язків відповідно до затверджених Правил благоустрою території міста.

У разі порушення Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області можливе відшкодування збитків у розмірах, визначених відповідною комісією та притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 152 КУпАП (штраф у розмірі від 340 грн. до 1360 грн.)

 

      1. Оцінка впливу на сферу інтересів cyб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

 

Разом

всього

 

з них

мікро

Загальна кількість суб’єктів господарювання, одиниць

0

20

110

94

130

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

-

15%

85%

33%

100%

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

        Альтернатива 1 -

залишити без змін чинне

рішення Кілійської міської ради від 11.02.2011 р. № 78-VI-6 «Правила благоустрою міста Кілія»

Організація заходів з благоустрою території міста, а також відновлення об’єктів благоустрою за рахунок місцевого бюджету

Можливі витрати на покращення санітарного стану через брак фінансування з місцевого бюджету

       Альтернатива 2 -

залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного виконання дій, спрямованих на утримання населеного пункту в належному санітарному стані

Розвиток інфраструктури території міста, періодичне та часткове покращення

Витрати на виконання заходів щодо утримання об’єктів благоустрою за власний рахунок

          Альтернатива 3 -

прийняття проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області»

Чітке визначення правових, економічних, екологічних, соціальних та організаційних засад у сфері благоустрою населеного пункту, спрямованих на створення сприятливих умов для життєдіяльності людини.

Покращення благоустрою міських територій, екологічного, санітарного стану та естетичного вигляду міста, підвищення рівня чистоти та порядку в місті, вищевказаних селах, створення більш сприятливого для життєдіяльності та  благополуччя населення середовища

Витрати на виконання обов’язків відповідно до затверджених Правил благоустрою населеного пункту. Прогнозовані витрати зменшаться і становитимуть 180000 грн. на рік.

 

          

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта»)

-

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта»)

-

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу

досягнення цілей

 

Оцінка ступеня досягнення визначених цілей визначається за   чотирибальною системою, де:

4цілі прийняття регуляторного акту можуть бути досягнуті повною мірою (проблеми більше не буде);

3цілі прийняття регуляторного акту можуть бути досягнуті майже повною мірою (вci важливі аспекти проблеми не буде);

2 – цілі прийняття регуляторного акту можуть бути досягнуті частково (проблему частково розв’язано, але деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 – цілі прийняття регуляторного акту не можуть бути досягнуті (проблема залишається).

Рейтинг

результативності

(досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал

результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

 

Коментарі щодо присвоєння відповідного балу

          Альтернатива 1 -

залишити без змін чинне

рішення Кілійської міської ради від 11.02.2011 р. № 78-VI-6 «Про затвердження Правил благоустрою міста Кілія»

1

Залишаються недостатньо врегульованими деякі питання здійснення благоустрою, забезпечення чистоти та порядку в місті Кілія, неврегульованими в селах Шевченкове, Помазани, Ліски, Василівка, Дмитрівка, Новоселівка, Трудове, Червоний Яр, Фурманівка, а також невідповідність окремих положень чинній законодавчій базі України

         Альтернатива 2 -

залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного виконання дій, спрямованих на утримання населеного пункту в належному санітарному стані

 

2

Цілі прийняття регуляторного акту можуть бути досягнуті частково

           Альтернатива 3 -

прийняття проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області »

4

Це єдиний спосіб досягнення цілей та розв’язання вищезазначених проблем, повністю відповідає вимогам чинного законодавства України. Даними Правилами буде чітко визначено права і обов’язки суб’єктів у сфері благоустрою, а також розмежовано відповідальність між суб’єктами господарювання, населенням та органом місцевого самоврядування

 

Рейтинг результативності

Вигоди

(підсумок)

Витрати

(підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

 

Альтернатива 3 - прийняття проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області»

Держава (ОМС):

- покращення та підтримка належного санітарного стану земельних ділянок, збереження і утримання вулиць, споруд, будівель, парків, скверів, об’єктів для здійснення підприємницької діяльності, малих архітектурних форм;

- відповідальне ставлення юридичних та фізичних осіб до збереження об’єктів та елементів благоустрою;

- здійснення будь-якої діяльності з додержанням санітарних та будівельних норм і Правил благоустрою території міста;

- користування суспільними благами за рахунок покращення санітарного та технічного стану доріг, вулиць, скверів та інших об’єктів благоустрою загального користування.

Громадяни:

- упорядкування відносин між суб’єктами господарювання та окремими громадянами у сфері благоустрою.

Субєкти господарювання:

- упорядкування відносин між суб’єктами територіальної громади та суб’єктами господарювання у сфері благоустрою

 

Держава (ОМС):

- витрати, пов’язані з дотриманням затверджених Правил благоустрою.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва складатимуть орієнтовно 3500 грн. на рік, а на п’ять років складатимуть орієнтовно 17500 грн.

Громадяни:

- витрати на виконання обов’язків відповідно до затверджених Правил  благоустрою території міста

Суб’єкти господарювання:

- витрати на виконання обов’язків відповідно до затверджених Правил благоустрою території міста

Прогнозовані витрати зменшаться і становитимуть 180000 грн. на рік.

 

 

Прийняття регуляторного акту дозволить вирішити визначені проблеми та буде максимально досягнуто цілей державного регулювання

 

Альтернатива 2 - залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного виконання дій спрямованих на утримання населеного пункту в належному санітарному стані

     Держава (ОМС):

- відсутність витрат на здійснення контролю за дотриманням Правил благоустрою та на організацію робіт з благоустрою території у разі безумовного виконання і дотримання фізичними особами та суб’єктами господарювання Правил благоустрою території міста (економія становить орієнтовно 1000000 грн.)

Громадяни:

- розвиток інфраструктури громади за рахунок бюджетних коштів, які мали б бути спрямовані на здійснення контролю за дотриманням Правил благоустрою та на організацію робіт з благоустрою території міста

Субєкти господарювання:

- розвиток інфраструктури громади за рахунок бюджетних коштів, які мали б бути спрямовані на здійснення контролю за дотриманням Правил благоустрою та на організацію робіт з благоустрою території міста

 

Держава (ОМС):

- витрати на проведення роз’яснювальної роботи серед жителів міста та суб’єктів господарювання, що провадять діяльність на території міста.

У разі невиконання заходів з благоустрою та  недотримання Правил благоустрою фізичними особами та суб’єктами господарювання, заходи щодо утримання об’єктів благоустрою здійснюватимуться за рахунок місцевого бюджету

Громадяни:

- витрати на виконання заходів щодо утримання об’єктів благоустрою за власний рахунок

 

 

 

Субєкти господарювання:

- витрати на виконання заходів щодо утримання об’єктів благоустрою за власний рахунок

Прогнозовані витрати зменшаться і  становитимуть 180000 грн. на рік.

 

Такий альтернативний варіант не змінює ситуацію та вирішує проблеми частково. У разі невиконання заходів з благоустрою та  недотримання Правил благоустрою фізичними особами та суб’єктами господарювання, заходи щодо утримання об’єктів благоустрою здійснюватимуться за рахунок місцевого бюджету.

Альтернатива 1 -

залишити без змін чинне рішення Кілійської міської ради від 11.02.2011 р. № 78-VI-6 «Про затвердження Правил благоустрою міста Кілія»

Держава (ОМС):

- організація робіт і заходів щодо утримання об’єктів благоустрою здійснюватимуться за рахунок місцевого бюджету

Громадяни:

- організація робіт і заходів щодо утримання об’єктів благоустрою здійснюватимуться за рахунок місцевого бюджету

Суб’єкти господарювання:

- організація робіт і заходів щодо утримання об’єктів благоустрою здійснюватимуться за рахунок місцевого бюджету

Держава (ОМС):

- організація робіт і заходів щодо утримання об’єктів благоустрою, а також відновлення об’єктів благоустрою здійснюватимуться за рахунок місцевого бюджету і становить орієнтовно 890000 грн.

Громадяни:

- можливі витрати на покращення санітарного стану території міста через брак фінансування з місцевого бюджету

Суб’єкти господарювання:

- можливі витрати на покращення санітарного стану території міста через брак фінансування з місцевого бюджету. Сумарні витрати орієнтовно 800000 грн.

Такий альтернативний варіант не змінює ситуацію, всі проблеми залишаються. У разі залишення діючого нормативно-правового документу, міська рада не зможе за допомогою сучасних важелів регулювати відносини у сфері благоустрою, забезпечувати охорону прав і законних інтересів жителів міста

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику

зовнішніх чинників на

дію запропонованого регуляторного акту

          

Альтернатива 3 -

прийняття проєкту рішення міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області»

 

 

            

 

Запропонований проєкт рішення міської ради розв’язує визначені проблеми. Цілі регулювання будуть досягнуті майже у повній мірі. Даними Правилами буде чітко визначено права і обов’язки суб’єктів у сфері благоустрою. А також розмежовано відповідальність між суб’єктами господарювання, жителями та органом місцевого самоврядування.

Внесення змін до чинного законодавства України

Альтернатива 2 -

залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного виконання дій спрямованих на утримання населеного пункту в належному санітарному стані

Такий альтернативний варіант не змінює ситуацію, всі проблеми залишаються. Цілі регулювання можуть бути досягнуті частково. Балансу інтересів досягнути неможливо.

У разі невиконання заходів з благоустрою та недотримання Правил благоустрою фізичними особами та суб’єктами господарювання, заходи щодо утримання об’єктів благоустрою здійснюватимуться за рахунок місцевого бюджету

Альтернатива 1 -

залишити без змін чинне рішення Кілійської міської ради від 11.02.2011 р. № 78-VI-6 «Про затвердження Правил благоустрою міста Кілія»

Такий альтернативний варіант не змінює ситуацію, всі проблеми залишаються. У разі залишення діючого нормативно-правового документу, ОМС не зможуть за допомогою сучасних важелів регулювати відносини у сфері благоустрою, забезпечувати охорону прав і законних інтересів жителів міста

Неможливо вирішити питання стосовно усних та письмових скарг від фізичних осіб та депутатів міської ради щодо створення стихійних сміттєзвалищ на територіях загального користування (парки, провулки, прибудинкові території, інші об’єкти)

Вирішення проблеми можливе лише шляхом прийняття проєкту рішення Кілійської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області», яким пропонується конкретизувати та систематизувати положення Правил благоустрою міста Кілія, сіл Шевченкове, Помазани, Ліски, Василівка, Дмитрівка, Новоселівка, Трудове, Червоний Яр, Фурманівка щодо: порядку здійснення благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою; впорядкування територій підприємств, установ, організацій та прилеглих до них територій, утримання зелених насаджень, використання об’єктів благоустрою власниками транспортних засобів, обов’язків юридичних та фізичних осіб щодо благоустрою міста та сіл, здійснення контролю та притягнення до адміністративної відповідальності за поручення у сфері благоустрою.

        Перевага обраного виду обумовлена процесами, пов’язаними з використанням збалансованих інтересів громади, суб’єктів господарювання й органу місцевого самоврядування.

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання  

визначеної проблеми

 

  Розв’язання визначеної у першому розділі Аналізу регуляторного впливу проблеми буде здійснюватися за допомогою наступних механізмів:

  1. Механізм нормотворчої діяльності органів місцевого самоврядування (підготовка відповідного проєкту рішення Кілійської міської ради із застосуванням визначених Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» процедур, прийняття рішення міської ради та його оприлюднення у розділі «Регуляторна політика» на офіційному веб-сайті Кілійської міської ради (набрання чинності).
  2. Механізм взаємодії з територіальною громадою (забезпечить належний доступ інформації про регуляторний акт; сприятиме достатньому рівню обізнаності щодо положень пропонованого регуляторного акту). Даний регуляторний акт приведе у відповідність до норм чинного законодавства України, конкретизує та систематизує положення Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади щодо: порядку здійснення благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою; впорядкування територій підприємств, установ, організацій та прилеглих до них територій, утримання зелених насаджень, використання об’єктів благоустрою власниками транспортних засобів, обов’язків юридичних та фізичних осіб щодо благоустрою території міста.
  3. Механізм контролю (забезпечить належне виконання вимог регуляторного акту; здійснення контролю та притягнення до адміністративної відповідальності за порушення у сфері благоустрою статті 152 Кодексу України    про адміністративні правопорушення).

Прийняття регуляторного акту «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області» забезпечить дотримання основного механізму, вирішення вищезазначеної проблеми, зазначеної у розділі I цього аналізу шляхом дотримання його вимог cyб’єктами господарювання всіх форм власності i громадян у сфері благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади.

 

Заходи, які мають здійснити органи влади

для впровадження даного регуляторного акту:

 

        3 метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» розв’язання визначеної проблеми буде здійснюватися за допомогою наступних заходів.

        Розробка проєкту регуляторного акту – проєкту рішення Кілійської міської ради   «Про затвердження  Правил благоустрою території населених     пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області» та аналізу         регуляторного впливу до нього.

  1. Оприлюднення проєкту регуляторного акту разом з аналізом регуляторного впливу та отримання пропозицій i зауважень.
  2. Проведення громадських слухань з       обговорення проєкту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу до нього.
  3. Підготовка експертного висновку постійної комісії Кілійської міської ради з питань соціально-економічної та регуляторної політики, Регламенту міської ради та депутатської діяльності щодо відповідності проєкту рішення міської ради вимогам статей 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської                 діяльності».
  4. Отримання пропозицій щодо удосконалення проєкту регуляторного акту від Державної регуляторної служби України.
  5. Прийняття рішення на пленарному засіданні cecії міської ради.
  6. Оприлюднення рішення міської ради у встановленому чинним законодавством України порядку.
  7. Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення міської ради.
  8. Інші процедури.

 

        Позитивний ефект забезпечуватиметься за рахунок підвищення рівня самосвідомості громадян та cyб’єктів господарювання внаслідок прийняття регуляторного акту та доведення його вимог до широкого загалу.

        Запропонований нормативно-правовий акт відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості.

 

 

 

  1. Оцінка виконання вимог регуляторного акту

залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи      opгaни місцевого самоврядування, фізичні та юридичнi особи, які повинні проваджувати aбo виконувати ці вимоги

        На дію цього регуляторного акту можуть вплинути такi чинники, як можливі зміни у чинному законодавстві України. При впровадженні та виконанні вимог регуляторного акту орган самоврядування, cyб’єкти господарювання, громадяни несуть витрати, пов’язані з виконанням обов’язків, передбачених цими Правилами. Cyб’єкти господарювання i громадяни зможуть самостійно обирати спосіб участі в утриманні та підтримці в належному санітарному стані об’єктів благоустрою із найменшими фінансовими витратами.

        При впровадженні регуляторного акту зменшиться навантаження на бюджет територіальної громади в чacтині фінансування робіт з благоустрою, ремонту, відновлення об’єктів благоустрою.

        За порушення Правил благоустрою території населених пунктів ТГ визначених у регуляторному акті, cyб’єкти господарювання та громадяни несуть адміністративну відповідальність у порядку, визначеному чинним законодавством України. Інші перешкоди щодо впровадження регуляторного акту та виконання його вимог відсутні.

        Питома вага cyб’єктів малого підприємництва у загальній кількості cyб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 85 відсотків, тому здійснюється розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для cyб’єктів малого та середнього підприємництва згідно з додатками до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту (Тест малого підприємництва).

        Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

       Детальна оцінка виконання вимог регуляторного акту наведена у додатку 3 до аналізу регуляторного впливу.

        Таким чином, порівнявши вигоди i витрати, що виникають внаслідок впровадження регуляторного акту, маємо загальний позитивний соціально - економічний ефект та робимо висновок про доцільність прийняття регуляторного актурішення міської ради акту «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області».

  1. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту

 

 

        Даний проєкт регуляторного акту – проєкт рішення Кілійської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області» є загальнообов’язковим до застосування та може бути використаним протягом необмеженого терміну.

        Ризик зовнішніх чинників даного регуляторного акту відсутній. Його впровадження відповідає чинному законодавству України. Вiн запроваджується без встановлення обмежень у часі, тому що на нього можуть вплинути невизначені зовнішні та внутрішні чинники, передбачити які на сьогодні не є можливим.

        Таким чином, дія даного акту є необмежена, до моменту настання факторів, які можуть вплинути на суттєвий зміст цього акту aбo на його цілі. Зміни до регуляторного акту будуть вноситись після внесення відповідних змін до чинного законодавства України та у разі потреби за підсумками аналізу відстеження його результативності. Перегляд положень регуляторного акту, його скасування, визнання таким, що втратив чинність, чи внесення до нього змін здійснюватиметься у відповідності з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

 

  1. Визначення показників результативності дії регуляторного акту

 

        Показники  результативності зазначеного регуляторного акту передбачається визначати за наступними критеріями:

  • кількістю порушень правил благоустрою, які обчислюються відповідно до кількості протоколів про адміністративні правопорушення за ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення;
  • розміром витрачених коштів на відновлення об’єктів благоустрою особами, які порушують його стан у процесі господарської діяльності aбo у разі аварій чи інших дій;
  • обсягом наданих послуг з проведення благоустрою території ТГ за рахунок бюджету територіальної громади;

- кількістю укладених договорів про поводження з твердими побутовими відходами;

- кількістю скарг від мешканців міста, cyб’єктів господарювання щодо дотримання Правил благоустрою території населених пунктів ТГ.

 

Прогнозні значення показників результативності регуляторного акту:

 

Назва показника

2021

2022

2023

2024

2025

Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється

 

130

 

130

 

130

 

130

 

130

Розмір коштів, що витрачатимуть суб’єкти господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акту

Сумарні витрати малого підприємництва

на виконання запланованого регулювання

складатимуть 116001, 72 грн. на рік,

а на п’ять років складатимуть 580008, 6 грн.

Розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних з дією акту

Можливі надходження від штрафів за адміністративні правопорушення

Можливі надходження від штрафів за адміністративні правопорушення

 

-

 

-

 

-

Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання, повязаний з виконанням вимог акту

 

Орієнтовно

2 год.

 

Орієнтовно

2 год.

 

Орієнтовно

2 год.

 

Орієнтовно

2 год.

 

Орієнтовно

2 год.

Кількість укладених договорів на вивезення ТПВ

 

100

договорів

 

200

договорів

 

300

договорів

 

300

договорів

 

300

договорів

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання, повязаний з регулюванням

 

90%

 

95%

 

100%

 

100%

 

100%

 

Додаткові прогнозні показники дії регуляторного акту:

 

2021

 

2022

 

2023

 

2024

 

2025

 

Залучення громадськості та суб’єктів господарювання до здійснення заходів з благоустрою, осіб

 

 

50

 

 

100

 

 

200

 

 

200

 

 

200

Кількість наданих дозволів на порушення об’єктів благоустрою, од.

 

20

 

25

 

30

 

35

 

40

Кількість складених протоколів за порушення норм, передбачених Правилами

 

37

 

42

 

50

 

50

 

50

Кількість висаджених дерев, од.

 

262

 

300

 

300

 

350

 

350

Кількість висаджених кущів, квітів, од.

 

1960

 

2000

 

2000

 

2000

 

2000

Кількість встановлених лавок, од.

 

14

 

20

 

25

 

25

 

25

Кількість встановлених урн, од.

 

21

 

25

 

30

 

30

 

30

Кількість ліквідованих стихійних звалищ, од.

 

18

 

15

 

10

 

5

 

0

Кількість проведених заходів роз’яснювальної роботи відповідно до Правил благоустрою

 

 

5

 

 

10

 

 

20

 

 

20

 

 

20

Зменшення надходжень скарг від жителів громади

 

20

 

15

 

10

 

5

 

-

             

 

    Рівень поінформованості cyб’єктiв господарювання та фізичних осіб щодо основних положень регуляторного акту – достатній, оскільки дотримано вимоги Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», проєкт регуляторного акту та повідомлення про його оприлюднення розміщено на офіційному веб-сайті Кілійської міської ради, рішення набуде чинності після його прийняття з моменту опублікування його на офіційному сайті Кілійської міської ради.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься

           відстеження результативності дії регуляторного акту

 

        Пicля прийняття регуляторного акту послідовно здійснюватиметься базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.

        3 огляду на показники результативності, оцінка ефективності регуляторного акту буде проводитись шляхом повторного та періодичного відстеження при порівнянні числових показників (кількість осіб, притягнутих до адміністративної відповідальності за порушення Правил благоустрою території міста, кількості коштів, скерованих на утримання об’єктів благоустрою).

        Базове відстеження результативності регуляторного акту здійснюватиметься після набуття його чинності у II півріччі 2021 року.

        Повторне відстеження буде здійснюватись через рік з дня набрання ним чинності, але нe пізніше двох років, за результатами якого можливо здійснити порівняльний аналіз базового та повторного відстеження.

        Періодичне відстеження планується здійснювати один раз на три роки з дня виконання заходів повторного відстеження результативності цього акту та кожні наступні 3 роки.

        Відстеження результативності дії регуляторного акту буде здійснюватися відповідальними за його розробку відділом з питань житлово-комунального господарства, сільського господарства та розвитку інфраструктури виконавчого комітету Кілійської міської ради шляхом аналізу статистичних даних: кількість складених протоколів за порушення норм, передбачених Правилами благоустрою території населених пунктів Кілійської міської  територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області, статті 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення, рівень поінформованості суб’єктів господарювання, пов’язаних з регулюванням тощо.

        У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін в регуляторний акт. Після виконання відповідних заходів готуватимуться звіти про результативність регуляторного акту.

        Аналіз регуляторного акту розроблений на виконання вимог статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» від 11.03.2004 року 308 зі змінами.

 

 

Кілійський міський голова                                              Вячеслав ЧЕРНЯВСЬКИЙ

 

Додаток 1 до Аналізу

 

Витрати

на одного суб’єкта господарювання середнього підприємництва,

які виникають внаслідок дії регуляторного акту

 

з/п

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1.

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів (придбання урн, інших засобів для прибирання)

77 550,00

3000,00

2.

Витрати на сплату податків та зборів

-

-

3.

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю)

-

-

4.

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу

-

-

5.

Витрати* на оборотні активи суб’єктів середнього бізнесу

2487,00

1000,00

6.

Витрати на ведення обліку, підготовку та подання звітності

Не передбачає офіційного звітування

Не передбачає офіційного звітування

7.

Разом витрат

(сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6), гривень

80037,00

4000,00

8.

Кількість суб’єктів господарювання середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

5

5

9.

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 7 х рядок 8), гривень

400 185,00

20000,00

 

*Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

*Вартість витрат на експлуатаційні витрати – витратні матеріали розрахована з урахуванням витрат на закупівлю піску щорічно (пісок як природній компонент протиожеледної суміші 200 грн. (за 0,1 тонни) *5 років = 1000 грн.).

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів

середнього підприємництва

 

        Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється для органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

        Орган місцевого самоврядування, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Кілійська міська рада.

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу місцевого самоврядування відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адмініст

рування

регулю

вання (за рік), гривень

1.Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

 

0,2

 

36,11

 

1

 

5

 

36,11

2.Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання,

0,5

36,11

1

5

90,27

    камеральні

-

-

-

-

-

    виїзні

-

-

-

-

-

3.Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акту про порушення вимог регулювання

1,0

36,11

1

5

180,55

4.Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0,5

36,11

1

5

90,27

5.Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

 

-

6.Підготовка звітності за результатами регулювання

0,2

36,11

1

5

36,11

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

433,31

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

2166,55

 

 *Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

         Для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата, що у 2020 році становить 6000 гривень та у погодинному розмірі 36,11 гривень (ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 14.11.2019р. №294-IX).

 

Порядковий номер

Назва органу місцевого самоврядування

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п’ять років, гривень

1

Кілійська

міська рада

433,31

2166,55

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

 

 

Х

433,31

2166,55

 

 

Розробник:

начальник відділу

з питань житлово-комунального

господарства, сільського господарства

та розвитку інфраструктури

виконавчого комітету

Кілійської міської ради                                                              Ю.П.Ніколенко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2 до Аналізу

 

VI. Оцінка  виконання вимог регуляторного акту залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

ТЕСТ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА (М-ТЕСТ)

 

1. Консультації з представниками малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

 

      Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва планується провести розробником у період з 01 травня 2021 року по 05 серпня 2021 року.

 

з/п

Вид консультації (публічні консультації, круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації, запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій,

осіб

Основні результати консультацій (опис)

 

1.

Робочі зустрічі з субєктами господарювання з питань розробки проєкту регуляторного акту

 

 

В ході робочих зустрічей обговорено обґрунтування  необхідності прийняття зазначеного проєкту регуляторного акту та інформації про дотримання вимог Закону  України «Про благоустрій населених пунктів», у тому числі цих Правил спрямований на забезпечення дотримання порядку здійснення благоустрою та утримання території міста в належному санітарному стані, створення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля

 

2.

Телефонні розмови з суб’єктами господарювання з питань розробки проєкту регуляторного акту

 

12

 

 

        2. Вимірювання впливу регулювання на субєктів малого підприємництва:

        - кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 150 (одиниць), у тому числі одиниць мікропідприємництва – 124 одиниць;

        -   питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив складає 83 відсотки.

 

        3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.

 

з/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати

за п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1.

Придбання необхідного обладнання (придбання урн, інших засобів для прибирання)

800,00

800,00

750,00

2.

Процедури повірки або поставки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0

0

0

3.

Процедури експлуатації обладнання* (експлуатаційні витрати-витратні матеріали)

366,00

400,00

2000,00

4.

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

0

0

0

5.

Інші процедури

0

0

0

6.

Разом витрат, гривень:

(Формула: рядки 1+2+3+4+5)

1166,00

1200,00

2750,00

7.

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

150

150

150

8.

Усього витрат за суб’єктами господарювання, гривень:

(Формула: рядки 6х7)

174900,00

180000,00

412500,00

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва

 щодо виконання регулювання та звітування

Розрахунок вартості 1 людино-години:

Норма робочого часу на 2020 рік становить при 40-годинному робочому тижні – 2002 години.

Для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата, що у 2020 році становить 6000 гривень та у погодинному розмірі 36,11 гривень (ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 24.11.2019 №2629-VIII)

9.

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

36,11

грн/год.

0

(витрати

відсутні)

180,55

грн/год.

10.

Процедури організації виконання вимог регулювання

0

(витрати

відсутні)

0

(витрати

відсутні)

0

(витрати

відсутні)

11.

Процедури офіційного звітування

0

(витрати

відсутні)

0

(витрати

відсутні)

0

(витрати

відсутні)

12.

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

(формула: витрати часу на забезпечення з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва)

0

(витрати

відсутні)

0

(витрати

відсутні)

0

(витрати

відсутні)

13.

Інші процедури

Х

Х

Х

14.

Разом витрат, гривень:

(формула: рядки 9+10+11+12)

36,11

0

180,55

15.

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання,

одиниць

150

150

150

16.

Усього витрат, гривень:

(формула: рядки 14х15)

5416,5

Х

27082,5

 

*Вартість витрат на експлуатаційні витрати – витратні матеріали розрахована з урахуванням витрат на закупівлю піску щорічно (пісок, як природній компонент протиожеледної суміші 200 грн. (за 0,2 тонни) * 5 років = 1000 грн.)

 

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

     Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється для органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

     Орган місцевого самоврядування, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Кілійська міська рада.


 

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу місцевого самоврядування відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,2

36,11

1

150

1083,3

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

0,5

36,11

1

150

2708,25

камеральні

-

-

-

-

-

виїзні

-

-

-

-

-

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

1,0

36,11

1

2

72,22

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0,5

36,11

1

2

36,11

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

 

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0,2

36,11

Х

150

1083,3

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

4983,18

           

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

24915,9

         

   * Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

Якщо державне регулювання передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу), необхідно визначити повний запланований річний бюджет нового органу (структурного підрозділу) ____ х 5 років = _____ гривень.

Порядковий номер

Назва

органу місцевого самоврядування

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п’ять  років, гривень

       
       

                  1

Кілійська

міська рада

4983,18

24915,9

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Х

4983,18

24915,9

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

 

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

180000,00

900000,00

       

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

5416,5

27082,5

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

(формула: рядки 1+2)

185416,5

927082,5

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

4983,18

24915,9

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

(формула: рядки 3+4)

190399,68

951998,4

    

 

Розробник:

начальник відділу

з питань житлово-комунального

господарства, сільського господарства

та розвитку інфраструктури

виконавчого комітету

Кілійської міської ради                                                              Ю.П.Ніколенко

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь