Кілійська громада
Одеська область, Ізмаїльський район

Надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кілійської міської ради із застосуванням сервісу «Мобільний адміністратор»

 

Порядок

надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кілійської міської ради із застосуванням сервісу «Мобільний адміністратор»

I. Загальні положення

1.1. Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кілійської міської ради (далі – пересувне ВРМ) із застосуванням сервісу «Мобільний адміністратор» (далі – Порядок) розроблено з метою забезпечення доступності та підвищення рівня обслуговування окремих категорій мешканців Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області до отримання адміністративних послуг.

1.2. Надання адміністративних послуг на пересувному ВРМ  здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Кілійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області (далі – Кілійська міська ТГ) за місцем проживання / перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).

1.3. Для належної організації надання адміністративної послуги на пересувному ВРМ використовується портативне автоматизоване робоче місце адміністратора центру надання адміністративних послуг «Мобільний офіс» (АРМ ЦНАП «Мобільний офіс»), яке оснащене ноутбуком, принтером, сканером, зчитувачем ID-карт, мобільним модемом, відеореєстратором тощо.

Прийом-передача спеціального обладнання адміністраторами реєструється в «Журналі прийому-передачі АРМ ЦНАП «Мобільний офіс» при здійсненні виїздів в рамках організації роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кілійської міської ради» за формою згідно із додатком 1 до цього Порядку.

1.4. Адміністратор забезпечує організацію надання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці в строки, встановленні чинним законодавством України.

1.5. Правом на отримання адміністративних послуг на пересувному ВРМ  відповідно до цього Порядку можуть скористатись суб’єкти  звернення з категорії:

-  осіб, які досягли 80-річного віку;

-  осіб з інвалідністю 1 групи;

-  осіб, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах міста.

Належність суб’єкта звернення до членів (мешканців) Кілійської міської ТГ визначається його місцем реєстрації згідно паспорту громадянина України або довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Вік суб’єкта звернення визначається за даними документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення (паспорта громадянина України та інших передбачених чинним законодавством документів).

Стан здоров’я суб’єкта звернення, що визначає його належність до категорій осіб, на яких поширюється надання послуг згідно цього Порядку,  підтверджується одним з наступних документів:

- посвідченням інваліда 1 групи,

- довідкою медико-соціальної експертної комісії/ витягом з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування про наявність інвалідності 1 групи,

- випискою з історії хвороби амбулаторного хворого або копією відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,

- довідкою сімейного лікаря або висновком медико-соціальної експертної комісії/ витягу з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування про необхідність хворого в постійному сторонньому догляд і та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).

1.6. Перелік адміністративних послуг, що надаються на пересувному ВРМ адміністратора відповідає переліку послуг, які згідно рішення Кілійської міської ради надаються через центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кілійської міської ради, за виключенням послуг щодо оформлення біометричних документів.

1.7. Стягнення додаткової плати за надання послуг на віддаленому робочому місці не допускається.

ІІ. Порядок замовлення та надання адміністративних послуг на  пересувному віддаленому робочому місці адміністратора із застосуванням  сервісу «Мобільний адміністратор»

2.1. Для отримання адміністративних послуг суб’єкт звернення або особа – заявник, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), звертається у зручний для нього спосіб до центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кілійської міської ради  (далі – Центр) згідно із графіком його роботи.

2.2.  Адміністратор Центру, який здійснює прийом:

          - з’ясовує вид адміністративної послуги, якої потребує суб’єкт звернення;

          - перевіряє належність суб’єкта звернення до категорій осіб, передбачених пунктом 1.5. цього Порядку;

          - надає консультацію та/або перевіряє наявність визначеного законодавством повного переліку необхідних для одержання суб'єктом звернення певної адміністративної послуги документів.

2.3. Адміністратор Центру відмовляє у прийнятті заяви на надання послуг на віддаленому робочому місці у випадках:

- суб’єкт звернення не відноситься до переліку категорій осіб, визначених пунктом 1.5. цього Порядку;

- особа-заявник звернулась щодо отримання адміністративних послуг, яких немає в переліку адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора;

- адреса місця фактичного перебування суб’єкта звернення знаходиться за межами території Кілійської міської ТГ;

- відсутній або неповний пакет документів для надання адміністративної послуги у суб’єкта звернення.

Під час здійснення прийому адміністратор зобов’язаний надати заявнику вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративної послуги.

2.4. У випадку відповідності суб’єкта звернення категоріям осіб, на яких поширюється дія пункту 1.5. Порядку, відповідності виду адміністративної послуги, що надаються на пересувному ВРМ адміністратора, та за наявності у заявника повного переліку необхідних документів адміністратор Центру:

- формує заяву на отримання адміністративної послуги на пересувному ВРМ із застосуванням сервісу «Мобільний адміністратор» за формою згідно із додатком 2 до цього Порядку, із відміткою про погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника. До заяви додаються копії: документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення, та документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених пунктом  1.5 Порядку. У разі, якщо заява на обслуговування була подана засобами телекомунікаційного зв'язку, вона підписується заявником безпосередньо під час візиту до нього адміністратора Центру;

- визначає/погоджує дату та час візиту адміністратора до суб’єкта звернення за визначеною у заяві адресою;

- фіксує дату та час виїзду до суб’єкта звернення за допомогою Журналу обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру із застосуванням сервісу «Мобільний адміністратор» (далі - Журнал) за формою згідно із додатком 3 до цього Порядку.

2.5. У визначені під час прийому заяви дати та часу (із урахуванням часу на дорогу) адміністратор, що визначається за рішення начальника Центру, виїздить за вказаною адресою до суб’єкта звернення. Попередньо адміністратор зв’язується з особою-заявником або суб’єктом звернення засобами телефонного зв’язку для попередження свого візиту. У разі необхідності до виїзду за вказаною адресою до суб’єкта звернення разом з адміністратором може бути залучений представник суб’єкта надання адміністративної послуги.

2.6. Виїзд адміністратора на вказану у заяві адресу до суб’єкта звернення здійснюється на службовому автомобілі виконавчого комітету Кілійської міської ради, або іншому транспортному засобі, який залучається на підставі відповідних договірних відносин, замовлення на виїзд якого попередньо здійснюється керівником Центру.

Усі дії, пов’язані із виконанням адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення здійснюються у присутності водія службового автомобіля або іншої особи, яка за рішенням Кілійського міського голови, супроводжує адміністратора. Такою особою, в тому числі, може бути представник служби охорони, який залучається на договірних відносинах.

2.7. Під час виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на пересувному ВРМ за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення проводиться відео та аудіо фіксація за допомогою відповідних технічних засобів. Про проведення відео та аудіо фіксації виконання адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення в обов’язковому порядку повідомляється особа-заявник та суб’єкт звернення.

Відео та аудіо записи (відео та аудіо файли) виконання адміністратором своїх посадових обов’язків на пересувному ВРМ за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення зберігаються на персональному комп’ютері начальника Центру в окремому архіві з обмеженим доступом протягом трьох місяців з дня надання послуги, та можуть бути використані виключно за рішенням Кілійського міського голови та начальника Центру для оцінки виконання адміністратором своїх посадових обов’язків, або для з’ясування обставин у випадку надходження скарги від суб’єкта звернення чи особи-заявника.

Розповсюдження таких відео та аудіо записів, надання їх третім особам, за виключенням правоохоронних органів у встановленому законом порядку, не допускається.

2.8. Прибувши за визначеною адресою, адміністратор встановлює особу суб’єкта звернення за даними паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), належність суб’єкта звернення до категорії осіб, визначених в пункті 1.5 цього Порядку, та додатково перевіряє наявність та комплектність необхідних для надання адміністративної послуги документів.

2.9. За умови наявності необхідного переліку документів адміністратор забезпечує формування та реєстрацію заяви про надання адміністративної послуги, яка засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення, та формування адміністративної справи відповідно до Регламенту роботи Центру.

2.10. У випадку встановлення факту відсутності одного чи кількох документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та/або очевидну помилковість, неточність чи неповноту відомостей, адміністратор надає суб’єкту звернення вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративної послуги та необхідності повторного звернення особи-заявника, що представляє його інтереси, до Центру після усунення недоліків.

При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення одночасно попереджається про ймовірність відмови у наданні адміністративної послуги.

2.11. Адміністратор Центру не здійснює надання адміністративних послуг та/або складає акт про неможливість надання таких послуг, за формою згідно із додатком 4 до цього Порядку  у випадках:

- суб’єкт звернення відсутній за місцем свого проживання/ перебування, зазначеним у заяві, у визначені дату та час;

- суб’єкт звернення не може пред’явити оригінали документів, що засвідчують його особу та належність до категорії осіб, визначених в пункті 1.5. цього Порядку, та/ або у нього відсутні документи необхідні для надання адміністративної послуги у повному обсязі, у тому числі квитанція про сплату адміністративного збору (якщо така оплата передбачена законодавством);

- суб’єкт звернення не надав письмового погодження на проведення аудіо та відео фіксації під час подання документів на отримання адміністративної послуги;

- наявності явних ознак того, що суб’єкт звернення не здатен усвідомлювати значення своїх дій та (або) керувати ними, у тому числі  явних ознак сп’яніння.

2.12. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги, їх опрацювання суб’єктом надання адміністративної послуги та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги здійснюється відповідно до Регламенту Центру з урахуванням особливостей, встановлених цим Порядком.

2.13. У визначений законодавством для надання певної адміністративної послуги термін та у спосіб, вибраний суб’єктом звернення при оформленні заяви, адміністратор повідомляє суб’єкта звернення щодо результату надання адміністративної послуги та видає/надсилає результат надання адміністративної послуги.

III. Відповідальність

3.1. Адміністратори, водій службового автомобіля, представник суб’єкта надання адміністративної послуги або особа, яка супроводжує адміністратора, несуть юридичну відповідальність за розголошення персональних даних осіб та суб’єктів звернень та іншої інформації, що стала їм відома під час виконання повноважень щодо реалізації положень цього Порядку.

3.2. Адміністратори несуть персональну відповідальність за порушення пункту 2.7. цього Порядку.

3.3. Адміністратори несуть персональну відповідальність за обладнання портативного АРМ ЦНАП «Мобільний офіс» під час виїзного прийому, забезпечують збереження іменної печатки та захищеного носія ключової інформації.

3.4. Дії та рішення адміністратора щодо реалізації положень цього Порядку можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.

 

 

 

 

ЗАЯВА НА ОТРИМАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ СЕРВІСУ                                  "МОБІЛЬНИЙ АДМІНІСТРАТОР"

 

           https://rada.info/upload/users_files/25426148/39b7d0d80fb597a3c8bd8ab98c2899ab.docx

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь