«Зміни у порядку державної реєстрації припинення права власності на закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва у зв’язку з його знищенням»
25 листопада 2021 року набрали чинності зміни, внесені постановою Уряду від 28 квітня 2021 року №509 до окремих положень:
- постанови від 25 грудня 2015 року № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
- Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою від 26 жовтня 2011 року № 1141.
Серед іншого, зазнали змін вимоги законодавства щодо державної реєстрації припинення права власності на закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва у зв’язку з його знищенням.
! Слід зауважити, що для державної реєстрації у такому випадку подаються:
- заява власника закінченого будівництвом об’єкта чи об’єкта незавершеного будівництва, справжність підпису на якій засвідчується відповідно до Закону України «Про нотаріат»;
- документ, що посвідчує право власності на закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва (крім випадків, коли право власності на такий об’єкт вже зареєстровано в Державному реєстрі прав або коли такий документ відсутній у зв’язку із втратою, пошкодженням чи псуванням).
Разом з тим, державна реєстрація права власності на закінчений будівництвом об’єкт чи об’єкт незавершеного будівництва у зв’язку з його знищенням проводиться за наявності відомостей про факт знищення, отриманих державним реєстратором з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.