ЯК ОТРИМАТИ КАРТКУ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ, ПЕРЕБУВАЮЧИ ЗА КОРДОНОМ?
Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. Розповідаємо, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.
Які документи потрібні?
Заповнена заява за формою (https://l.facebook.com/l.php...) № 5ДР.
Копія паспорта з чітким зображенням документа.
Де можна отримати картку платника податків:
особисто у закордонній дипломатичній установі України;
за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
через представника в українській податковій.
Звертаємо увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:
довіреність,
документ, що посвідчує особу представника,
копію документа, що посвідчує особу довірителя.