A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кілійська громада
Одеська область, Ізмаїльський район

Дії населення під час оповіщення сигналу  «Увага всім! Повітряна тривога»

Дата: 09.08.2023 16:31
Кількість переглядів: 182

 

 

Власники та адміністратори торговельно-розважальних закладів та закладів громадського харчування

– періодично доводити інформацію до відвідувачів щодо дій у разі загрози за сигналом «Увага всім! Повітряна тривога» через гучномовець тощо;

– організувати швидку евакуацію відвідувачів та персоналу до найближчого укриття.

 

Відвідувачі цих закладів

– не залишати неповнолітніх дітей без нагляду;

– у разі оголошення евакуації негайно залишити приміщення;

– під час евакуації спускатися сходами, прямувати визначеними маршрутами до укриттів;

– зберігати спокій, не піддаватися паніці, зберігати здатність швидко і правильно оцінювати ситуацію. 

 

Учителі та відповідальної особи під час проведення навчальних занять

– миттєво сповістити словесно учнів про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації та припинити навчальне заняття;

– відповідальна особа разом із вчителями має скоординувати хід евакуації учнів від класу до захисної споруди (укриття);

– медичний працівник повинен знаходитись у відведеному для нього місці для швидкого надання медичної допомоги;

– всередині захисної споруди відповідальні особи повинні забезпечити, щоб учні швидко та обережно зайняли свої місця. Відповідальний за клас повинен перевірити наявність усіх учнів.

 

Водії громадського транспорту

– у разі здійснення пасажирських перевезень у межах одного населеного пункту, зупинитися на найближчій зупинці громадського транспорту;

– у разі здійснення перевезення громадян на внутрішньо обласних маршрутах, зупинитися на найближчій зупинці в місті, селищі чи селі для подальшого переміщення пасажирів та водія до найближчого укриття;

– якщо захисної споруди поблизу немає, сховатися за бетонними плитами, бордюром, лягти в заглибленнях землі;

– після відбою тривоги очікувати пасажирів протягом 10 хвилин. Пасажири, які за цей час не встигли повернутися до транспортного засобу, користуються наступним рейсом. Оплата за проїзд повторно в обох випадках не здійснюється.

 

Персонал закладів із постійним перебуванням літніх людей і осіб з порушеннями зору та слуху

– за кожною особою з порушеннями зору або слуху, а також за особами, які не можуть самостійно пересуватись, закріпити відповідального за евакуацію даної особи;

– організувати евакуацію персоналу та відвідувачів із приміщень, перевірити відсутність людей у приміщеннях закладу після евакуації.

 

Населення, яке перебуває вдома

– ввімкнути телевізор, радіоприймач aбo уточнити інформацію за допомогою доступних Інтернет-ресурсів та ознайомитися з інформацією про характер тривоги;

– за можливості попередити самотніх людей, які мешкають поруч;

– швидко одягнутися та одягнути дітей, взяти «тривожну валізу» та найкоротшим шляхом прямувати до найближчої захисної споруди чи укриття;

– якщо немає можливості швидко перейти у сховище, перейдіть до більш безпечного місця в квартирі: подалі від вікон, у коридор – за несучі стіни або до ванної кімнати.

 

Населення, яке перебуває на роботі

– виконати заходи, передбачені на цей випадок Планом дій або Інструкцією, розробленою керівництвом, та діяти за вказівками керівництва;

– швидко, без паніки зайняти місце в захисній споруді (сховищі, підвальному приміщенні).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь